jennnna

26.7.2016

#1

Ajattelin itteni olevan vihdoin valmis aloittamaan blogin uudestaan. Voi olla että tämä ei nappaakkaan, mutta aina voi yrittää. Meinasin johonkin purkaa asioitani ja elämäni ylä- ja alamäkiä. Eli saatan kirjoittaa blogiin hyvin avoimestikkin tapahtumista. Kirjoitan jos on huono päivä tai hyvä päivä, koskaan ei tiedä mikä on syy kirjoittamiseen.

Yritän pitää blogin aktiivisena ja lisäillä paljon kuvia. Jos saisin tästä blogista ja Youtubesta enemmän irti ja pääsisin panostamaan näihin enemmän. On jäänyt videoiden tekeminen vähän taka-alalle tiettyjen asioiden takia.

Olen mennyt siis aika järkyttävää vuoristorataa viimeiset pari kuukautta. Erosin 2 ja puolen vuoden seurustelun jälkeen. Jos mietitte että sattuiko se? - vastaus on että ei oikeastaan. Olen helpottunut, koska nyt pääsemme kumpikin totetuttamaan enemmän itseämme ja en halunnut olla suhteessa missä ei enää ollut sitä kipinää. Joten turhaa jarruttaa itseään. Kuitenkin pidän itseäni melko vaikeana tapauksena ja en halunnut kumppanin kärsivän minun takiani. Olin itkenyt jo parit yöt ennen kuin puhuimme koko asiasta. Olin myös pitkään halunnut muuttaa omaan kämppään.

Joten oman kämpän etsiminen on nyt aika päällimmäisenä tehtävänä. Yksiö vaan keskustasta niin olisi hyvä. Monta on löytynytkin, mutta kissa taas estää niihin muuttamisen... Vähän turhauttaa ja stressaan, mutta yritän ottaa ihan rauhassa. Puolitoista viikkoa vielä siihenkin kun lähen siskoni kanssa Alanyaan viikoksi! Voi miten olen halunnut pitkää lomalle. Viimeksi olin joskus 3 vuotta sitten? Sain tämän loman palkinnoksi isältäni, joka lupasi maksaa matkan jos saan valkoisen lakin. Ja sainhan minä! Siintäkin pian vuosi, kun vedin lakin päähän ja sain paperit käteen. Miten aika menee näin nopeasti?

Mutta vähän tekstiä nyt aluksi ja katotaan kuinka tämäkin projekti lähtee käyntiin. :)

Yritän tekstien loppuun laittaa jotain kuvia ja biisejä mitkä on sillä hetkellä suosiossani.